Οι μεγάλες αλλαγές του Facebook

Share:

Το Facebook ανακοίνωσε ότι άλλαξε το όνομα της εταιρείας σε Meta.

Η αλλαγή του ονόματος ανακοινώθηκε στο Facebook Connect, συνέδριο επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας. Το νέο όνομα αντανακλά τις αυξανόμενες φιλοδοξίες της εταιρείας πέρα από τα κοινωνικά μέσα. Το Facebook, πλέον γνωστό ως Meta, υιοθέτησε το νέο παρατσούκλι, βασισμένο στον επιστημονικής φαντασίας όρο metaverse, για να περιγράψει το όραμά του για την εργασία και το παιχνίδι σε έναν εικονικό κόσμο.

Η εταιρεία δήλωσε επίσης κατά την ανακοίνωση του νέου ονόματος ότι θα αλλάξει την έκδοση μετοχών της από FB σε MVRS, σε ισχύ από την 1η Δεκεμβρίου.

Τον Ιούλιο, η εταιρεία ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας ομάδας που θα εργαστεί στο metaverse. Δύο μήνες αργότερα, η εταιρεία είπε ότι θα ανέθετε τον Andrew «Boz» Bosworth, ο οποίος είναι σήμερα επικεφαλής του τμήματος υλικού της εταιρείας, στον ρόλο του γενικού διευθυντή τεχνολογίας το 2022.

«Η ελπίδα μας είναι ότι μέσα στην επόμενη δεκαετία, το metaverse θα φτάσει σε ένα δισεκατομμύριο ανθρώπους, θα φιλοξενήσει εκατοντάδες δισεκατομμύρια δολάρια ψηφιακού εμπορίου και θα υποστηρίξει τις θέσεις εργασίας για εκατομμύρια δημιουργούς και προγραμματιστές», έγραψε ο Zuckerberg σε επιστολή του.

Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία έχει εντείνει τις προσπάθειές της στον τομέα του υλικού, εισάγοντας μια σειρά από συσκευές Portal video-calling, εγκαινιάζοντας τα γυαλιά Ray-Ban Stories και κυκλοφορώντας διάφορες εκδόσεις των ακουστικών εικονικής πραγματικότητας Oculus. Η εταιρεία έχει δηλώσει ότι η επαυξημένη και εικονική πραγματικότητα θα είναι βασικό μέρος της στρατηγικής της τα επόμενα χρόνια.

Η εταιρεία είπε επίσης ότι θα ξοδέψει περίπου 10 δισεκατομμύρια δολάρια τον επόμενο χρόνο αναπτύσσοντας τις τεχνολογίες που απαιτούνται για την κατασκευή του metaverse.

O Zuckerberg παρείχε μια επίδειξη των φιλοδοξιών της εταιρείας για το metaverse.Το demo έμοιαζε με τα animation της Pixar, το λογισμικό όπου η εταιρεία ελπίζει να χτίσει κάποια μέρα. Περιλάμβανε χρήστες που έκαναν παρέα στον χώρο ως κινούμενες εκδοχές του εαυτού τους ή φανταστικούς χαρακτήρες, όπως ένα ρομπότ, που αντιπροσωπεύουν τους εικονικούς τους εαυτούς.

Ο Zuckerberg είπε ότι πολλά από αυτά είναι πολύ μακριά, με τα στοιχεία του metaverse να γίνονται mainstream σε πέντε έως 10 χρόνια. Η εταιρεία αναμένει να επενδύσει πολλά δισεκατομμύρια δολάρια για τα επόμενα χρόνια, πριν το metaverse φτάσει εκεί που θέλουν.

“Πιστεύουμε ότι το metaverse θα είναι ο διάδοχος του κινητού διαδικτύου”, δήλωσε ο Zuckerberg.

Επιπλέον, το Meta ανακοίνωσε ένα νέο ακουστικό εικονικής πραγματικότητας με το όνομα Project Cambria. Η συσκευή θα είναι ένα high-end προϊόν που διατίθεται σε υψηλότερη τιμή από $299 το σετ ακουστικών, η εταιρεία είπε σε ένα blog post. Το Project Cambria θα κυκλοφορήσει τον επόμενο χρόνο, είπε ο Zuckerberg.

Το Meta ανακοίνωσε επίσης το κωδικό όνομα των πρώτων έξυπνων γυαλιών με πλήρη δυνατότητα AR: Πρόγραμμα Nazare. Τα γυαλιά είναι “ακόμα λίγα χρόνια έξω”, είπε η εταιρεία σε μια δημοσίευση blog. Ο Zuckerberg είπε: «έχουμε ακόμα τρόπους να προχωρήσουμε με τo πρόγραμμα Nazare, αλλά σημειώνουμε καλή πρόοδο.»

Η αλλαγή της επωνυμίας έλαβε χώρα εν μέσω μπαράζ ειδησεογραφικών αναφορών τον προηγούμενο μήνα, όταν η Frances Haugen, πρώην υπάλληλος που έγινε πληροφοριοδότης, δημοσίευσε πλήθος εσωτερικών εγγράφων της επιχείρησης σε πρακτορεία ειδήσεων, νομοθέτες και ρυθμιστικές αρχές.

Οι εκθέσεις δείχνουν ότι η εταιρεία γνωρίζει πολλές από τις βλάβες που προκαλούν οι εφαρμογές και οι υπηρεσίες της, αλλά είτε δεν διορθώνει τα προβλήματα είτε δεν προσπαθεί να τα αντιμετωπίσει. Τις προσεχείς εβδομάδες αναμένεται καθημερινή κοινοποίηση περισσότερων εγγράφων.

Σε έκκληση με αναλυτές, ο Zuckerberg διέψευσε κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς και τις κριτικές στις εκθέσεις που προκύπτουν από τα έγγραφα που παρείχε η Haugen.

Όσοι ενδιαφέρεστε να μάθετε τι θα κάνει το metaverse, με ένα πιο διασκεδαστικό τρόπο, δείτε την ταινία: Ready Player One

Απόκτησε δωρεάν το eBook των theInvestors

Latest