Τα ψώνια όπως τα ξέραμε, είναι παρελθόν!

Share:

Το συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι τρομακτικό και συναρπαστικό. Κάθε χρόνο υπάρχουν αλλαγές που μπορεί να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν και νέες προκλήσεις στις οποίες ενδέχεται να μην μπορέσουν να ανταποκριθούν.

Όποια και αν είναι τα σκαμπανεβάσματα που έχουν αντιμετωπίσει οι επιχειρήσεις τελευταία δυο χρόνια λόγω πανδημίας, η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου επεκτείνεται ταχύτατα και με περισσότερες προοπτικές από ποτέ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nike John Donahoe είπε ότι η μετάβαση στις διαδικτυακές πωλήσεις θα μπορούσε να είναι μια μόνιμη τάση.

“Γνωρίζουμε ότι το ψηφιακό είναι το νέο φυσιολογικό. Ο καταναλωτής σήμερα είναι ψηφιακά συνδεδεμένος και απλά δεν θα επιστρέψει“, δήλωσε ο κ. Donahoe.Η Nike χρησιμοποιεί τον ιστότοπο της και τις εφαρμογές αγορών της για την κυκλοφορία υποδημάτων περιορισμένης έκδοσης. Όμως γίγαντας αθλητικών ειδών μεταμορφώνεται για να πουλήσει απευθείας σε πελάτες, μειώνοντας την παρουσία του σε φυσικά κατάστημα και τους συνεργάτες λιανικής.

H Nike δεν είναι η μόνη εταιρεία που βλέπει το e-commerce στα σοβαρά. Η Αμερικανική εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων Gap ανακοίνωσε ότι θα κλείσει και τα 81 καταστήματά της στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία έως τα τέλη του 2021, μεταβαίνοντας σε ένα μοντέλο μόνο στο διαδίκτυο, αφού έχει πληγεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όπως πολλές άλλες μάρκες.

Νέες μελέτες προέβλεπαν ότι οι παγκόσμιες λιανικές πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου θα φθάσουν σε νέο ρεκόρ έως το 2021.

Οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν ρυθμό ανάπτυξης 265%, από 1,3 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2014 σε 4,9 τρισεκατομμύρια δολάρια σε αγορές το 2021. Αυτό δείχνει ένα μέλλον σταθερής ανοδικής τάσης χωρίς σημάδια πτώσης. Ωστόσο, αυτό που είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αποσπούν τα κέρδη της παγκόσμιας λιανικής αγοράς.

Στην πραγματικότητα, μέχρι το 2021, οι ηλεκτρονικές αγορές θα αντιπροσωπεύουν το 17,5% των συνολικών παγκόσμιων λιανικών πωλήσεων.

Η ευρεία γκάμα επιλογών πληρωμής είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες για τους οποίους οι πελάτες θα προτιμήσουν να αγοράσουν ένα προϊόν διαδικτυακά.
Τα ηλεκτρονικά καταστήματα παρέχουν πολλούς τρόπους πληρωμής, από αντικαταβολή, τη χρήση κάποιας κάρτας, μέσω εμβάσματος ή ακόμα και πληρωμή με κρυπτονομίσματα. Τα Starbucks, η Microsoft και η Tesla είναι μόνο μερικές από τις επιχειρήσεις που δέχτηκαν ή δέχονται ακόμα πληρωμές με κρυπτονομίσματα.

Εσύ αγοράζεις προϊόντα διαδικτυακά; Πιστεύεις πως η ανθρωπότητα είναι έτοιμη για μια τόσο μεγάλη αλλαγή; Έλα να συζητήσουμε!

Απόκτησε δωρεάν το eBook των theInvestors

Latest