Το βιβλίο της επικοινωνίας

Share:

Είμαι ο Johnny&Books και μαζί θα βλέπουμε βιβλία επιχειρηματικότητας, αυτοβελτίωσης και όλες τις υποενότητές τους καθώς και βιογραφίες και αυτοβιογραφίες από ανθρώπους οι οποίοι πιστεύω πως μπορούν να δώσουν αξία στην ζωή σου!

Το βιβλίο της επικοινωνίας

Θέλω να θυμηθείς την τελευταία φορά που διάβασες ένα επικό βιβλίο, στο οποίο έλεγες κάθε φορά που το διάβαζες “άντε ακόμα ένα κεφάλαιο, ακόμα ένα κεφάλαιο”, με το οποίο έχανες την αίσθηση του χρόνου. Σου δίνω λίγο χρόνο.

Το σκέφτηκες; Τέλεια! Αυτό το βιβλίο φαντάσου πως είναι λίγο καλύτερο! Κι’όμως είναι ένα από τα καλύτερα, πιο πρακτικά, ευκολοδιάβιαστα και ευχάριστα βιβλία που έχω διαβάσει μέσα στο 2021.

Το βιβλίο αποτελείται από 4 ενότητες με 11 κεφάλαια στην κάθε ενότητα, τα οποία αναφέρονται στον τομέα της δουλειάς σας, της ζωής σας, των φιλιών σας και τέλος των λέξεων και των νοημάτων της καθημερινότητάς μας!

Πολλά κεφάλαια αυτού του βιβλίου είχαν γνωστά πράγματα για μένα όπως τις τεχνικές πειθούς του Τσιαλντίνι, πως να έχετε μια πιο ενδιαφέρουσα ιστορία να πείτε, ακόμα και αν είναι πιο βαρετή από οποιαδήποτε άλλη, αρχές διαπραγμάτευσης, τις μεθόδους της δύναμης του Ρόμπερτ Γκριν και πολλά ακόμη!

Υπάρχουν πρακτικές συμβουλές διαπραγματεύσεων, μέθοδοι για να ανοίξεις συζητήσεις, μέθοδοι για να είσαι ενεργητικός ομιλητής και γενικότερα θα βρείτε εργαλεία και εφόδια που θα σας χρειαστούν στην μελλοντική ζωή σας.

Το βιβλίο αυτό είναι αρκετά μικρό, αποτελείται από 200 σελίδες και για να πω την αλήθεια, ήμουν λίγο διστακτικός πρωτού το διαβάσω και το σκεφτώ. Συνήθως, λόγω της εμπειρίας μου με τα βιβλία, έχω παρατηρήσει πως τα μικρά βιβλία-όχι όλα, αλλά τα περισσότερα- είναι όλο γενικεύσεις και “θεωρία”. Με το συγκεκριμένο όμως έκανα λάθος και βλέπω κατ’επανάληψη την συμβουλή μπροστά μου: “Μη κρίνεις ένα βιβλίο από το εξώφυλλό του”!

Πάμε να δούμε τρία πρακτικά μαθήματα μαζί! Πάρε χαρτί και μολύβι, όπως κάνουμε πάντα, και ξεκινάμε:

1. Οι 6 τρόποι πειθούς για να επηρεάζεις τους άλλους:

Ανταποδοτικότητα: Πρωτού λάβεις πρέπει κάτι να δώσεις.

Αυθεντία: Έχουμε την τάση να εμπιστευόμαστε τους ειδικούς. Βρες ποια είναι η δική σου “λευκή ποδιά”.

Συνέπεια: Να κρατάς συνέπεια στην συμπεριφορά σου. Είναι αξιοσέβαστο και αξιοθαύμαστο.

Συναίνεση: Κάνουμε ό,τι κάνουν και οι άλλοι. Αυτό ονομάζεται “κοινωνική απόδειξη”. Αν θέλεις κάποιος να κάνει κάτι, δείξε του πως το κάνουν και άλλοι.

Σπανιότητα: Δείξε στον άλλον τι θα χάσει αν δεν αναλάβει γρήγορα δράση. Σε όλους τους αρέσουν τα σπάνια πράγματα.

Συμπάθεια: Κάνε τον άλλον φίλο σου. Όλοι προτιμούν να λένε “ΝΑΙ” σε φίλους τους και σε άτομα που συμπαθούν!

2. Η τέχνη της ψιλοκουβέντας με τους αγνώστους. Αν καταφέρεις να φτάσεις στο σημείο να πιάνεις εύκολα συζήτηση με αγνώστους το μέλλον σου θα είναι λαμπρό! Ακολουθούν μερικές συμβουλές:

Ζητήστε συμβουλές: Όπως λατρεύω να σας δίνω εγώ τώρα συμβουλές, έτσι και στους αγνώστους έξω τους αρέσει να κάνουν το ίδιο! Ζητώντας συμβουλή από έναν άγνωστο, δημιουργείτε οικειότητα!

Μην ρωτάτε “Τι δουλεία κάνεις;”: Αντιθέτως ρωτήστε: “Με τι ασχολείσαι αυτόν τον καιρό;”. Οι άνθρωποι είναι περισσότερο διατεθιμένοι να απαντήσουν σε αυτή την ερώτηση.

Μην ξεκινάτε μια συζήτηση με τα πράγματα που ενδιαφέρουν εσάς: Ξεκινήστε μια συζήτηση με οτιδήποτε ενδιαφέρονται να συζητήσουν οι άλλοι!

3. Το φαινόμενο FoMO(Fear of Missing Out):

“Στον 20ο αιώνα δεν ισχύει το <<Σκέφτομαι, άρα υπάρχω>>, αλλά μάλλον το

<<Οι άλλοι με σκέφτονται, άρα υπάρχω>>”. -ΠΕΤΕΡ ΣΛΟΤΕΡΝΤΙΚ.

Έχεις ακούσει για το φαινόμενο “Ο φόβος του να χάνεις κάτι που συμβαίνει”;

Τα Social Media παρουσιάζουν μια ψεύτικη εικόνα της ζωής του καθενός. Τέλειες στιγμές, πάντα χαρούμενες, χωρίς δυσκολίες, κούραση και γενικότερα επικρατεί ένα κλίμα θετικότητας, χωρίς να είναι αληθινό τις περισσότερες φορές. Όταν βαριόμαστε ή είμαστε στεναχωρημένοι, τότε κοιτάζουμε το κινητό μας. Αλλά δεν γνωρίζουμε πως κάνουμε χειρότερη την κατάσταση με αυτόν τον τρόπο! Ξέρετε τι ψάχνουμε; Ψάχνουμε ουσιαστικά την επιβεβαίωση ότι οι άλλοι μας έχουν δει και η απόδειξη είναι ένα like, share ή comment. Αυτό το συναίσθημα ότι χάνουμε κάτι κοιτώντας πόσο καλά περνάνε οι άλλοι ονομάζεται FoMO.

Για να γίνει πιο σαφές, το ζήτημα δεν είναι ότι χάνετε όντως κάτι, αλλά το αίσθημα ότι έχετε χάσει κάτι. Έχει συμβεί σε όλους μας: Όταν για παράδειγμα αισθανόμαστε πλήξη ή στρες ή βαρυθυμία, τότε κοιτάζουμε το κινητό μας. Όμως το μόνο που καταφέρνουμε είναι έτσι είναι να αισθανόμαστε ακόμα χειρότερα!

Στην εποχή που ζούμε, όπως έχω δηλώσει άπειρες φορές, η ανάπτυξη των επικοινωνιακών μας δεξιοτήτων παίζει καθοριστικό ρόλο για την επιτυχία της ζωής μας. Χωρίς τις κατάλληλες επικοινωνιακές δεξιότητες δεν θα προσεγγίσουμε τους ανθρώπους που επιθυμούμε να προσεγγίσουμε πραγματικά! Με την καλλιέργεια των επικοινωνιακών δεξιοτήτων σου, μπορείς να χτίσεις γερά θεμέλια για το μέλλον σου και γι’αυτόν ακριβώς τον λόγο προτείνω και αυτό το βιβλίο!

Αν σου άρεσε το σημερινό άρθρο μην ξεχάσεις να το μοιραστείς με κάποιον φίλο σου. Θα χαρώ πολύ να δω ένα σχόλιό σου και να συζητήσουμε μαζί! Μέχρι το επόμενο άρθρο, Καλή συνέχεια !

Απόκτησε δωρεάν το eBook των theInvestors

Latest